torsdag, oktober 11, 2007

Collagevinjetter i mängder

Jag upptäckte precis att de allaredan har lagt ut de vinjetterna jag har gjort till Smålandspostens Ungsidor på nätet. Inom någon eller ett par månader är det en ny sida planerad, men tydligen går det alltså redan nu att se mina alster här.

Som jag tidigare har nämnt har jag gjort individuella vinjetter till alla ungredaktionens krönikörer på Smålandsposten och dessa kan beskådas tryckta i lördagsbilagan och i nöjesbilagan Galej varje vecka.

På webben finns följande vinjetter publicerade:

Det är alltså de illustrationerna - eller överskrifterna - som är gjorda med collageteknik som jag har gjort. En del av de är kanske i minsta laget, men om ni klickar på bilderna får ni upp dem i stort fylligt format. Jag har även gjort vinjetter till ett par avdelningar till. Vi får se om de kommer upp framöver eller hur det blir med dem.

Inga kommentarer: