onsdag, oktober 03, 2007

Annonserkännande och bokmässa


Om ni klickar upp bilden här ovan i full storlek ser ni att det är en annons för boken Fläcken från Sphinx Förlag. Under Jonas Thente från DN finns ett citat från min recension av boken med, det är lite kul. Nu väntar vi bara på att bli citerade på något bokomslag för första gången.

Annonsen hittade jag i det senaste numret av Tidningen Kulturen som jag roffade åt mig på bokmässan i Göteborg i helgen. Mässan, och allt runt omkring, var som vanligt roligt och spännande. För er som är nyfikna på den publicerar Nittonde stolen valda godbitar från årets upplaga under denna vecka. Kolla in.

2 kommentarer:

Elvira sa...

Oj, vilket stiligt recensenterkännande. Ha den äran! Jag är imponerad.

Anonym sa...

läste precis Kulturen här på skolan och såg dina ord om boken, cool! Också kom jag ihåg att du skrivit om det här. och så.