fredag, oktober 20, 2006

Bokens dag i Växjö

När jag satt och förlagssurfade med en kopp te och min ömtåliga laptop i varsin hand så stötte jag på Komika förlag. På deras hemsida stod det att Maria Fredriksson ska medverka på Bokens dag i Växjö. Med andra ord så finns det tydligen en Bokens dag här i Växjö. Har aldrig hört talas om detta och det verkar inte finnas så mycket information om tilldragelsen på internet heller. Men via ticnet.se har jag lyckats luska ut att det hela äger rum den 31/10, om en dryg vecka alltså, i Växjö Konserthus. Under kvällen medverkar författarna Owe Wikström, Anna Jansson, Moa Lina Croall, Viveca Lärn, Olle Larsson och Mustafa Can. Observera att den Maria Fredriksson som omnämns på Komika förlags hemsida inte står med här, så jag vet inte hur exakta de här källorna är. Hur som helst går kalaset på 185 riksdaler och biljetter bokar man här.

Inga kommentarer: