måndag, september 29, 2008

Årets bokhelg avklarad

Sådär. Då var cirka fem dygn på bokmässan avklarade. Mäkta kul och trevligt, men också totalt utmattande. Nu ska jag återhämta mig lite, innan jag hugger in på tentaplugg, programmering och födelsedagsfirande.

I Göteborg begicks en stor synd. Av mig. Jag bär skam och jag bär olust. Det kan vara bland det värsta jag har gjort i mitt i och för sig ganska korta, men ack så innehållsrika, liv. Men, till mitt försvar måste jag framhålla att timman var sen. Alkohol och ömma fötter tärde på mig och dimmade mitt omdöme. Dessutom var jag ivrigt påhejad - eller snarare skoningslöst hetsad - av redaktionskollegor och serietecknare. Jag skulle två mina händer från skulden, om det bara vore möjligt. Nu väljer jag istället att hålla tyst om det som skett och på bästa sätt försöka ställa allt till rätta igen. Senast på fredag skall det ske. Och var inte rädda - ni ska alla få smaka de söta frukterna av mina synder. Snart. På en stol nära er.

Nu, lite fotografisk dokumentation:






Inga kommentarer: