tisdag, mars 29, 2011

Första collaget på länge: Rocksaga

4 kommentarer:

Nego sa...

Hallå!
Hoppas att jag hittat rätt. Jag läste en B uppsats som var skriven om låtet Om Black Jim! Ser nu att länken är inte aktiv. Var det du som skrev den uppsatsen? Skulle man kunna få läsa den igen? Maila mig gärna på negomannen@gmail.com Det var en fantastisk uppsats =)

Nego sa...

Hallå!
Hoppas att jag hittat rätt. Jag läste en B uppsats som var skriven om låtet Om Black Jim! Ser nu att länken är inte aktiv. Var det du som skrev den uppsatsen? Skulle man kunna få läsa den igen? Maila mig gärna på negomannen@gmail.com Det var en fantastisk uppsats =)

Tj sa...

såg att du länkade din blogg på facebook och kom bara å tänka på ditt soffbord när jag såg det här collaget.. har du kvar det?
/Emma :0)

Jimmy K. sa...

Yepp, bordet står kvar! Vi har funderat ett par gånger på att byta ut det men inte riktigt hittat nåt som matchar det.