söndag, juni 22, 2008

I´m in!

Efter att under en lång tid trott att det varit helt kört, fick jag i fredags beskedet att jag har kommit in på förlagsvetenskapen i Stockholm till hösten! Känns väldans bra. På förlagsvetenskapens hemsida skrev de för flera veckor sen att de har börjat kontakta och plocka in folk för intervjuer. Själv har jag inte hört ett knyst från dem. Förrän nu.

Det enda som saknas nu är en lägenhet, men den dunsar förhoppningsvis ner snart. Sen är det hej då Växjö och morsning Stockholm.

Fram till dess drar jag på mig den blågula uniformen och levererar post, med hjälp av Skövdes ballaste flakmoped.

3 kommentarer:

ANNA sa...

Ja, det är ju bara att konstatera att du kvalade in bland de som beskrivs här:

"Vi har valt ut några sökanden som tillfredställer alla tre kriterier (akademiska meriter; yrkeserfarenhet samt motivering) mer än väl."

Du är så dukti!

Nanna sa...

grattis!

mia sa...

Grattis! Verkligen imponerande Stefan :)