söndag, augusti 12, 2007

Collage & punkdrömmar

Nanna har publicerat en gästutställning med collage gjorda av mig på www.fulheten.com, vilket är väldigt roligt. Min utställning ser ni här och orkar ni jobba er igenom mina långrandiga utläggningar kan ni läsa Nannas intervju med mig här. Och missa absolut inte resten av Fulheten och Nannas blogg Fem bilder.

Just nu är jag på väg ut genom dörren, med min stora luffsäck på ryggen. Europeiska kontinenten väntar - äntligen - min ankomst! Ikväll: Nattåg till Berlin. Imorgon: Världen. So long suckers, vi ses i september.

Dagens soundtrack:
[ingenting] - Punkdrömmar
Kaizers Orchestra - Kontroll på kontinentet

1 kommentar:

Anonym sa...

kollade in collagen, de va grymma, blev inspirerad som fan. när jag va liten älskade jag att göra collage, men sen är det som om jag glömt bort att man kan göra collage, liksom, va konstigt.